Løbeblog af løbetræner Rune Darling

runningnow-rune-darling-loebetreaner-loebeprogram
roedbeder-loeb-roedbedesaft-roedbedejuice-hurtigt-foer-loeb-runningnow
optimal-kadence-loeb-runningnow-180-skridt
DHL-runningnow-stafet
haand-hjerte

Løber kend din krop - Halvmarathon

En til to uger før løbsdagen er det en god ide med et tjek…
bestseller-halvmarathon-runningnow-loebeprogram

Et par halvhurtige råd til halvmarathon

De bedste råd fra din løbetræner  Halvmarathon…

LØB OG VÆGTTAB

Giver det et vægttab at snøre løbeskoene? Ja, der skal nok…
Aarhus City Halvmarathon

AARHUS CITY HALVMARATHON

Nedenstående er et blogindlæg jeg skrev for Aarhus Onsdag…
loebe-foeste-halvmarathon-1

HVORNÅR ER DU KLAR TIL ET HALVT - OG ET HELT MARATHON?

Som løbetræner ser jeg på nuværende tidspunkt rigtig…
Løbeprogram

HUSK AT PLANLÆGGE DIT LØBEÅR

Nøglen til løbesucces grundlægges langt hen ad (løbe)vejen…

MOTIVATIONEN DALER I TAKT MED AF EFTERÅRSREGNEN FALDER – HVAD NU?

Hvordan du holder formen ved lige i vinterperioden. Mange…
Mette på trailløb - Skagen Odde

SKAGEN ODDE ULTRA AF METTE BJERREGAARD

BEKENDELSER FRA EN ULTRALØBS DEBUTANTDe seneste 3 måneder…

LØB I SAND – TRE UGER TIL RACEDAY

STYRK BENENE Sandløb kræver at du styrker de stabiliserende…

HOLD FORMEN VED LIGE I SOMMERFERIEN

EN TUR ER BEDRE END SLET INGEN Sommerferien står for døren…

TAB 5 KG OG FIND 1 MINUT!

Ud fra visse sundhedsmæssige aspekter er det bedre at have et…

ROLIG NU - FARTEN DRÆBER

Mange af jer ved det, men I er forbavsende få, der tager hensyn…

Løbeblog

Denne løbeblog adskiller sig fra andre løbeblogs, idet jeg qua mit virke som løbetræner i højere grad vil fokusere på, at videregive min viden til mine læsere. Jeg vil komme omkring de teoretiske aspekter ved løbetræning og dele ud af alle de erfaringer jeg har gjort mig i min tid som professionel løbetræner. I mine blogs er det vigtigt for mig at formidle viden der gør dig som læser klogere og gør dig i stand til at træffe de rigtige beslutningen hvad enten det handler om sammensætning af dit træningsprogram eller hvordan du forholder dig hvis uheldet er ude og du bliver skadet. Læs mere om de mest almindelige løbeskader . Har du endnu ikke den nødvendige viden der skal til for at planlægge din træning er du altid velkommen til at læse mere om hvordan jeg arbejder med personlige løbeprogrammer til løbere.

Flere løbeblogs

På denne side finder du ikke kun min egen personlige løbeblogs. Mette Bjerregaard aka TrailTøsen gæster blogger med jævnemellemrum. Mettes blogindlæg er medrivende læsning da hun er uddannet tekstforfatter samtidig med at hun er en gudsbenådet og dybt dedikeret trailløber med mange sejre i bagagen. På TrailTøsen blog kan du ofte læse spændende løbsberetninger fra de løb hun har deltaget i. Der er meget god læring og underholdning i disse indlæg.

Mette har som den eneste sin egen blog her på siden men der er også en sektion for gæstebloggere. Her finder du et udvalg af løbsberetninger af mange forskellige løbere som jeg har lokket til at dele deres oplevelser med os.