Skræddersyet løbeprogram

Har du et mål – for eksempel en hurtig fem kilometer eller dit første halvmarathon – kan du opnå succes med et løbeprogram skræddersyet efter netop dine behov. Ikke to løbere er ens lyder måske som en kliché af dimensioner, men det gør den ikke mindre sand. Derfor får du hos mig et løbeprogram, der er individuelt udformet, så det passer perfekt til dig i modsætning til mange af de samlebåndsfremstillede programmer, der aldrig sidder helt lige i skabet.

Ring nu helt uforpligtende og hør nærmere på 29 72 57 51

Løbeprogrammet omfatter

  • En personlig forsamtale hos mig eller pr. telefon
  • Et velbeskrevet og realistisk mål
  • Løbende kontakt og justeringer
  • Kortlægning af din makspuls
  • En oversigt over dine forskellige puls- og tempozoner
  • Din aktuelle VDOT værdi (tal der beskriver din form)

JEG FØLGER UGENTLIG OP PÅ DIT LØBEPROGRAM OG ER DU ONLINE KAN DU FØLGE MED PÅ COMPUTEREN

TILPASSET DIG OG DINE BEHOV

Dit løbeprogram er et uvurderligt værktøj, hvis den er tilpasset til dig. Når du køber et personlig løbeprogram hos mig, betaler du for, at den er skræddersyet til dig, samt at vi på ugentlig basis følger op og laver nødvendige justeringer.

Din træningsplan finder du online, så det er meget let tilgængeligt og jeg kan hurtigt foretage justeringer. Et online løbeprogram fra RunningNow kan slet ikke sammenlignes med med et billigt online træningprogram udbudt på nettet.

Hos mig får du virkelig noget der er skræddersyet fuldstændig til dig og dine behov. Læs Mettes historie om hendes oplevelse af at følge et personligt program fra RunningNow.

FORDELE VED ET PERSONLIGT LØBEPROGRAM

  • Struktureret træning

    En træningsplan er en aftale, du indgår med dig selv. Den sætter struktur på din træning og giver dig overblik. For mange er det motiverende at følge en personlig træningsplan, der er skræddersyet til netop deres form og mål.

  • Undgå skader

    Skader som eksempelvis skinnebens– og akillessenebetændelse samt løberknæ kan stort set altid undgås, hvis din træningsplan er udarbejdet specifikt til dig. Kroppens anatomi, hastighed, restitutionstid og adaption er vidt forskellig fra løber til løber.

I dit løbeprogram vil du også kunne finde en oversigt over de forskellige pulszoner, du skal ligge i, når du løber restitutionsløb, roligt løb, tempoløb og VO2maks intervaller. Du kan også se, hvor mange og hvor lange ture du skal løbe, og ved hvilken puls eller i hvilket tempo de skal løbes.